Fyll i din information nedan så kontaktar vi dig.
Vi samarbetar med flertalet flytt och städfirmor runt om i Sverige.
Det viktiga för oss är god kommunikation och ett väl utfört arbete.
Du måste vara försäkrad och ha alla de behörigheter och verktyg som krävs för att utföra ditt uppdrag.
För flyttstädning avtalar vi om ett fast m2 pris som är baserat på att bostaden är i normalt skick, d.v.s normal städning utförs då i snitt 10m2 / timme för en erfaren personal.
I priset ingår resa till och från kunden samt material, dock kan eventuella tillval som innebär väsentlig extratid debiteras utöver det fasta priset.
I det fall en bostad är onormalt ingrodd kan extra timdebitering vara berättigat.
Detta avgörs från uppdrag till uppdrag och bilder krävs för att kunna styrka detta.
För flytthjälp brukar samarbeten hålla ett fast timpris där bil, resa till och från kunden normalt ingår.
Är det längre körningar till och från kunden kan en framkörningsavgift avtalas för varje specifik adress.
Utöver resa ingår normalt även tejp, plast samt annat som krävs för att transporten ska kunna ske skadefritt.
Alla uppdrag bokas in i ett bokningssystem som heter Formsolutions.se och det krävs att du har ett konto där för att kunna ta emot uppdragen.
Vi kontaktar dig alltid i förväg för att stämma av att du kan ta på dig ett specifikt uppdrag och därefter skickas uppdraget i systemet efter ditt godkännande.
I systemet kan du sedan skicka vidare uppdraget till din personal som har appen, där de rapporterar start och sluttid, samt eventuella avvikelser, bilder m.m. kan laddas upp.
Självklart sätter vi ihop ett avtal för bådas säkerhet och när detta är signerat kan vi på börja samarbetet.
Fyll i din information i formuläret ovan, så återkommer vi med mer information till dig.